יום שני, 1 בספטמבר 2014

אודות עובד חן תעשיות זכוכית


חברת "עובד חן" מהגדולות והותיקות ביותר בירושלים נוסדה ב 1960 ועוסקת בעיצוב, ייצור והתקנה של אלמנטים שונים מזכוכית.

החברה משרתת מגוון גדול ביותר של לקוחות בתחום הזגגות, החל מלקוחות פרטיים דרך מוסדות ציבור וכן משתלבת בפרויקטי בניה מהמורכבים ביותר כקבלן לעבודות זכוכית .

חברתנו עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם אדריכלים, מעצבים ומנהלי פרויקט

חברת "עובד חן" מייעצת, מעצבת, מייצרת ומבצעת עבודות זכוכית וזגגות כגון:

    • עיצוב, ייצור והתקנה של מקלחונים מזכוכית מחוסמת איכותיים לפי דרישת הלקוח. עבודת הזגגות בשילוב אלמנטים ופרזול איכותיים יוצרת מקלחון איכותי מאוד, יפה ועמיד לאורך שנים. אנו מעצבים ומייצרים בגאווה מקלחונים שאינם מוקפים במסגרת מתכתית או פלסטית... זכוכית נטו ואלמנטים מסיליקון איכותי לאיזורי האטימה. בסוג מקלחון זה לא מצטבר לכלוך, אבנית או חלודה בפינות ובחיבורים עם המסגרת.
    •  עיצוב, ייצור והתקנה של חלונות ראווה (ויטרינות) לחנויות ובתי עסק שונים, מצריכים ידע הנדסי בתחום, על-מנת לתכנן חלון ראווה מיוחד ועמיד במידה רבה. חלון ראווה מעוצב, עשוי להכיל אלמנטים עיצוביים מסובכים יותר התזת חול פשוטה ועד להתזת חול אומנותית בעומקים שונים הנראית כמו גילוף בעבודת יד ועם טקסטורות מדהימות... ניתן לראות מעט דוגמאות בקישור עבודות זכוכית אומנותיות
    •  עיצוב, ייצור והתקנה של חלונות ודלתות זכוכית לפי דרישות תקן כולל עמידות בפני שריפה
    •  עיצוב, ייצור והתקנה של מגוון פתרונות תרמו-אקוסטיות בזכוכית כגון בידודית וטריפלקס
    •  עיצוב, ייצור והתקנה של מעקות זכוכית 
    • ביצוע עבודות התזת חול אומנותית בזכוכית ייצור מראות במגוון עצום של גדלים ועיצובים כולל פאזות וליטושים
    •  עבודות זכוכית אומנותיות - בסוג עבודות אלה, בין אם אנו מעצבים, הלקוח בעצמו, או מקבלים תכנית עיצובית ממעצב מקצועי, באמצעות מיכון משוכלל ומדוייק, ידיים של אמן ושימוש נכון בטכנולוגיות העומדות לרשותינו, נייצר את חלק הזכוכית המעוצב בדיוק רב ובאיכות ללא פשרות.

עיצוב ייצור והתקנה של מגוון גדול ביותר של אלמנטים מזכוכית כגון:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה